Dollmas #1 Sugar Plum Fairy Barbie 1996

 
Sugar Plum Fairy Barbie 1996
 
Bohaterką pierwszego dnia Dollmasa jest Wieszczka Cukrowa, czyli Sugar Plum Fairy. Jest to najbardziej świąteczna lalka, jaką posiadam w swoich zbiorach! Robienie jej zdjęć przypomniało mi niestety dlaczego jesienią i zimą praktycznie nie bloguję... bo nie ma światła! Mam co prawda dwie lampy doświetlające plan, ale przy takiej pogodzie i one nie do końca dają sobie radę. Nie pozwolę jednak na to, aby to zepsuło mi Dollmasa! Jest tyle lalek, które chciałabym pokazać, a nigdy nie znajduję na to czasu. Z lepszym czy gorszym światłem, warto je wszystkie w końcu pokazać. No bo kiedy, jak nie teraz?

Sugar Plum Fairy Barbie 1996

Wieszczka pojawiła się u mnie wraz kilkoma innymi pannami z tej serii. Wszystkie one były opisane na aukcji, jako pochodzące z wystawki sklepowej. Ciekawe! Chciałabym coś takiego zobaczyć na żywo! Wieszczka, jak i pozostałe lalki zachowały się w doskonałym stanie i posiadają wszystkie swoje dodatki.

Sugar Plum Fairy Barbie 1996

Mamy tu przepiękną jednoczęściową suknię z uroczymi kokardkami na części gorsetowej i grubym kilkuwarstwowym dołem. Na ramionach oddzielnie zakładane bufki, a na nogach różowe rajstopy i pointy z tasiemkami. Nogi lalki są gumowe i zginają się na klik- to ważne, bo u innych lalek z serii spotkać można sztywne nogi plastikowe z wygiętymi "w tańcu" stopami. Widoczna po prawej stronie lalki papierowa choinka pochodzi z jej oryginalnego opakowania.

Sugar Plum Fairy Barbie 1996

Na wyposażeniu lalki jest także elegancko opisany stojaczek i certyfikat, którego niestety nie załączono mi do lalki, więc nie mogę pokazać.

Do sesji przyłączyła na moment starsza koleżanka z Rotoplastu, której strój skojarzył mi się z tym od Wieszczki. O staruszce, możecie poczytać w tym wpisie tutaj.

Sugar Plum Fairy Barbie & Mi Primera Bailarina Barbie

Dziękuję za odwiedziny! Kolejny wpis już jutro, do zobaczenia!

Sugar Plum Fairy Barbie 1996

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty