Dollmas #16 Xmas makeover Part IV

Baywatch Teresa 1994

W 16 dniu Dollmasa witamy się wraz z Teresą, ostatnią uczestniczką gwiazdkowej metamorfozy. Do ubrania otrzymała zimowy komplecik z serii Barbie Loves Benetton. Jedynie brakująca czapeczka została zastąpiona inną, na podobieństwo oryginalnej. 

Gościem specjalnym dzisiejszego wpisu jest konik z Dalarny- najbardziej rozpoznawalny symbol Szwecji. Wypożyczył mi go mój Wiking, który przywiózł go właśnie ze Szwecji, w której spędził kilka lat życia.

Baywatch Teresa 1994

Tereska po SPA czuje się znacznie lepiej, co widać w jej pięknych brązowych oczach. Bardzo mi się podoba jej naturalny malunek twarzy. Szkoda jedynie włosów. Kurczę, co dzieciaki mają z tym ich obcinaniem? Ja jakoś swoim lalkom tego nie robiłam...

Baywatch Teresa 1994
 
I w ten oto sposób zamknęliśmy akcję Xmas Makeover. Ale Dollmas wciąż trwa! Przed nami jeszcze osiem wpisów i Święta! Chyba czas już zacząć kleić pierniczki...tak myślę :)

Komentarze

  1. piękna przemiana- aż miło popatrzeć, że tak u Ciebie rozkwitła

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty