Dollmas #7 Covergirl Team GG Gina Yao 2023

 
Covergirl Team GG Gina Yao 2023 by JHD
 
Modelką siódmego dnia Dollmasa jest Gina Yao z tegorocznego giftsetu Gina & Gloria. Z lalkami od JHD jestem niemal od samego początku ich produkcji. Widzę jak się zmieniają, jak pojawiają się nowe headmoldy i coraz lepsze, bardziej usprawnione ciałka. Często mam ochotę już dać sobie z nimi spokój, bo przecież mam multum innych lalek do zbierania, ale tak się z nimi zżyłam, że czuję, że nie mogłabym tak po prostu się od nich odwrócić. Są mi bliskie, choć nie zawsze jestem z nich w pełni zadowolona. Z Momoko też tak u mnie było. Bez tych drugich to już w ogóle nie wyobrażam sobie życia :D

Covergirl Team GG Gina Yao 2023 by JHD

Na potrzeby dzisiejszej sesji Gina otrzymała ciuszki i akcesoria z kalendarza adwentowego Barbie Color Reveal. I nie, nie kupiłam go wcale. Fartownie udało mi się chwycić używaną, nie do końca kompletną lalkę z tego zestawu, którą ktoś, chyba nieszczególnie z niej zadowolony wystawił na sprzedaż. I nie dziwię się, bo lalka jest okropna, ale ciuszki są niczego sobie! Cieszę się tym bardziej, że fioletowe kozaczki pasują na stopy Giny.
 
Covergirl Team GG Gina Yao 2023 by JHD

Jedyną rzeczą spoza zestawu jest opaska na głowę. Ta skąd pochodzi, to nie mam zielonego pojęcia, gdyż jest w moich szpargałach od zawsze. Jeśli chodzi o oryginalny strój Giny, to kompletnie nie mam do niego serca. To taka charakterystyczna jednoczęściowa sukienka w biało-czarną kratę inspirowana Chanel. Jak dla mnie gasi ona całą urodę lalki, dlatego od razu ją z niej zdjęłam. Cokolwiek, byle nie ona. Pastele- to są kolory tej lalki <3

Covergirl Team GG Gina Yao 2023 by JHD

W zestawie Covergirl Team GG jest jeszcze ciemnowłosa Gloria i ją również Wam w przyszłości pokażę, ale raczej już nie w Dollmasie. A kto pojawi się w kolejnym jego dniu? -zobaczymy jutro! Pa!

Komentarze

Popularne posty