Dollmas #12 Resort Ready Poppy Parker 2021

Resort Ready Poppy Parker 2021

Zdjęcia, które widzicie powstały jeszcze we wrześniu. Lalkę próbowałam fotografować kilkukrotnie w ciągu trzech różnych dni, aż się poddałam. Mimo, że modelka była piękna, jej strój jeszcze lepszy, a światło, jak mi się wydawało- wystarczające, to zdjęcia nie wychodziły. Były albo zbyt ciemne, albo przepalone. Załamałam się, bo cholernie mi zależało na tej sesji ze względu na to, że Popcia pomału szykowała się do podróży do nowego domu. Normalnie nie wytrzymałam i odpuściłam.

Resort Ready Poppy Parker 2021

Nie mniej jednak, nie zapomniałam. Wzięłam się na odwagę, kopnęłam w zad swój chorobliwy perfekcjonizm i z miliona zdjęć wybrałam trzy. Brzydkie, ale szkoda byłoby je wrzucić do kosza. 

Resort Ready Poppy Parker 2021

Dzisiejszy post jest o tym, że perfekcjonizm potrafi zabić w człowieku chęć do czegokolwiek. Niestety ta cecha bardzo źle wpływa na moje lalkowanie pod wieloma względami. Denerwuję się, że nie potrafię tak pięknie eksponować lalek, jak kolekcjonerzy, których podziwiam. Nie potrafię przebierać lalek, nie mam fantazji do tworzenia fajnych teł, czy pstrykania zdjęć w plenerze. Niby tłumaczę sobie, że praktyka czyni mistrza, ale czemu to tak powoli postępuje?..

Póki co, zostaje mi zluzować i robić dalej to, co przecież tak kocham. Bo kiedy jak nie teraz?

Komentarze

  1. Fajna panna, ale chyba trochę jest zła że idzie do innego domu. Ja też mam problemy z robieniem zdjęć, a przede wszystkim brak sprzętu.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty