Dollmas #15 Xmas Makeover Part III

Photo Fashion Barbie 1977

Kolejna lalka w naszej gwiazdkowej metamorfozie! Przypadek Photo Fashion Barbie 1977 jest niestety najgorszy. Moje renowacyjne umiejętności nie są wcale niskie, ale tu niestety nie wystarczyły. O przebarwieniach słonecznych nie wspominam, bo z tymi na tą chwilę niewiele mogę zrobić, a na pewno nie szybko, ale cała reszta też leży. Miałam nadzieję lepiej ogarnąć fryzurę, ale za nic nie potrafiłam przywrócić lalce poprawnego przedziałka na łepetynie. Włosy są przerzedzone, ale wydaje mi się, że profesjonalista dałby radę to ogarnąć, hm...
 
Photo Fashion Barbie 1977
 
Tak, czy inaczej, gruntowna kąpiel z pewnością poprawiła nastrój umęczonej lalce. Do tego elegancki strój z serii Fashion Avenue i śliczne różowe szpileczki. Ach, ładnie by wyglądały jakieś fajne różowe kolczyki w uszach, ale nie znalazłam nic takiego na stanie. Włosy są zgarnięte w skromny kucyk i przewiązane różową wstążką.

Photo Fashion Barbie 1977

Na metamorfozę czeka ostatnia uczestniczka zabawy, czyli Baywatch Teresa. Co w jej sytuacji da się wymodzić? Na to i na wpisy o innych lalkach zapraszam już w kolejnych dniach Dollmasa!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty