Barbie Looks- model #1 i #6 2021

Barbie Looks- model #6 i #1 2021

Wiecie co...? Mam już dosyć tej zimy... Nie dość, że zimno i mokro, to jeszcze od co najmniej dwóch tygodni nie było tu u nas na Mazowszu nawet jednego słonecznego dnia. Przekłada się to bardzo niekorzystnie i na moje samopoczucie i na sprawy około lalkowe. No tak, no bo jak mam np. porobić zdjęcia do nowych wpisów przy takiej ciemnicy za oknem?.. Nie idzie, no zwyczajnie nie idzie...
 
I w związku z tym dziś posilę się zdjęciami, które zrobiłam kilka miesięcy temu, nota bene również przy nie dość dobrych warunkach świetlnych, przez co są one nieco ziarniste, ale modelki na nich widoczne są mimo wszystko warte, aby rzucić na nie okiem.

Barbie Looks 2021
 
Zacznijmy od tego, że seria Barbie Looks to nowość, która w ubiegłym roku przywróciła wielu kolekcjonerom lalek wiarę w Mattela. Owszem... wciąż można się nadziać na pewne niedodziełki, ale seria sama w sobie naprawdę jest niezwykła. Przywodzi na myśl kultową już Barbie Basics, w której również mieliśmy pewną ilość wyjątkowo atrakcyjnych modelek i modeli odzianych w proste stroje i osadzonych na pięknie wyrzeźbionych ciałach typu Muse. Tutaj z kolei wykorzystano ciała typu Made to Move w różnych wariacjach, jeśli chodzi o wzrost i kubaturę ciała. Dzięki temu modele zyskały większą mobilność, a tym samym lepsze możliwości pozowania.

Ze wszystkich sześciu lalek dostępnych w tej pierwszej fali serii Barbie Looks wybrałam trzy: Model #1, #3 i #6, jednakże z tej środkowej zrezygnowałam jeszcze zanim lalka była gotowa do wysyłki. Trójeczka, czyli drobna Azjatka o ślicznej buzi, ostatecznie zniechęciła mnie do siebie swoją krótką czupryną i dziwnie dużą głową w stosunku do wąskich ramionek. Z wielką przyjemnością zobaczyłabym ją w przyszłości w wersji z dłuższymi włosami i może na bardziej dopasowanym proporcjami ciele.

Od samego początku moją absolutną faworytką była Szóstka o platynowych włosach i to właśnie dla niej przełamałam swoją niechęć do robienia zakupów w sklepie Amazon. 

Barbie Looks - model #6

Barbie Looks - model #6

Barbie Looks - model #6

Bez dwóch zdań jest zjawiskowa. Ma wszystko to, co uwielbiam w lalkach- jasny odcień ciała, błękitne oczy, naturalny odcień ust i... och, długie, proste platynowe włosy!!! Trochę mnie zadziwia wysoki wzrost lalki, ale to chyba tylko dlatego, że do tej pory jeszcze nie widziałam lalki o takich proporcjach.
 
Co do Jedyneczki z burzą brązowych włosów, miałam pewne wątpliwości, ale czułam, że jeśli jej nie wezmę i nie przekonam się naocznie, co do niej czuję, mogę później bardzo żałować.

Barbie Looks - model #1

Barbie Looks - model #1

Spodobała mi się, nie mówię, ale jednak to nie było to "wielkie love" co w przypadku Szóstki. Ma cudowne miękkie, bardzo gęste włosy z jaśniejszymi pasemkami, które w przypadku mojej lalki naprawdę mają bardzo ładne rozłożenie. Widziałam w sieci zdjęcia innych Szóstek i cóż, no niektóre z nich posiadały bardzo niechlujnie rozłożone te jaśniejsze pasma, co wyglądało sztucznie i odbierało lekkości fryzurze. Nie przypadł mi do gustu kolor pomadki, nie rozumiem czemu Mattel tak lubi połączenie ciemniejszej karnacji z jasnym kolorem ust?...
 
Długo nie czekałam z wyciągnięciem dziewczyn z ich pudełek. Byłam bardzo ciekawa, jakie są w bezpośrednim kontakcie. No i co tu dużo mówić... są super, bez dwóch zdań! Jedna i druga bardzo fotogeniczne! Onieśmielają mnie ich artykułowane ciała (nawet kostki się zginają!), do których jeszcze się nie przyzwyczaiłam. W dodatku trafiły mi się egzemplarze bez większych wad. Chyba zawdzięczam to zakupowi w pierwszej fali produkcyjnej. Widać Mattel przyłożył się bardziej, aby rozreklamować swoją nową linię lalek.

Barbie Looks- model #6 i #1 2021
 
Szósteczka po uwolnieniu z pudełka:
 
Barbie Looks - model #6

Barbie Looks - model #6
I Jedyneczka:

Barbie Looks - model #1

Barbie Looks - model #1

A co Wy myślicie na temat Barbie Looks? Które lalki najbardziej przypadły Wam do gustu? Z tego, co się orientuję, to na chwilę obecną, Jedyneczka, czyli brunetka z pasemkami, jest tą najbardziej pożądaną, zaś Szósteczka to takie ogólne meh...

Czekam z wielkim zaciekawieniem, co nowego wydarzy się w świecie Barbie Looks? Co prawda widziałam już jakieś pierwsze przecieki, ale to trzeba obadać osobiście i najlepiej nie za miliony monet, czego sobie i Wam życzę! Do przeczytania w następnym wpisie! :)

Komentarze

  1. Piękne dziewczyny, ale mnie chyba najbardziej podobają się panowie z tej serii. Jakoś zdołałam się im oprzeć, bo do witryny znów pchają się Licca i Mimi 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panów nigdy nie zbierałam, ale muszę przyznać, że ci dwaj są apetyczni ^^

      Usuń
  2. Świetny post! Ja osobiście jestem oczarowana #1 - zastanawiam się nad kupnem Jej i pewnego Pana z tej serii, bo muszę przyznać, że Mattel męską serią Made To Move czy właśnie Barbie Looks - puścił oczko do męskich "lalkolubów" :) Ta łaskawie po tylu latach ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam, że nie tylko Mattel przypomniał sobie o męskich lalkach! Np. JHD Fashion Doll robi bardzo ładnych panów lalków, bardzo!

      Usuń
  3. Trafiłaś na bardzo udane reprezentantki tej linii- piękne obie... Świetnie, że spełniają się Twoje marzenia i spotykasz lalki, które chciałabyś mieć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak, że nieustannie spełniają się moje marzenia :D Po prostu założyłam sobie, że na tym blogu będę pokazywała tylko te lalki, które są dla mnie tymi naj, naj- są najpiękniejsze, najbardziej wymarzone i wyczekane. Nie chcę tracić czasu na takie, które przypałętają się przypadkiem, albo ostatecznie nie zaskarbią sobie mojej przychylności. Myślę, że lepiej postawić na jakość, niż iść w ilość.

      Usuń
  4. Lalki są piękne, ale ja ostatnio mam problem z powtarzalnością Martela. Tęsknię za czasami gdy nawet egzemplarze w jednej linii potrafiły się różnić od siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też za tymi czasami tęsknię, chyba właśnie dlatego odbiłam w inne obszary lalkowe. Mattel niby się stara, a wychodzi mu coraz gorzej. Nie mniej jednak czasem coś mu się uda, jak choćby ta seria Barbie Looks :)

      Usuń
  5. Piękne panny, gratuluję nabytków. :)
    Ja wciąż odkładam zakup (też tych dwóch) i odkładam... Zaczynam wątpić, czy kiedykolwiek dołączą do mojej plastikowej gromadki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odwiedziny! <3 Radzę Ci szybko się uwinąć z zakupem, zwłaszcza brunetki, bo ona rozchodzi się w piorunującym tempie :<

      Usuń
  6. Fajna jest ta seria lalek, nie skrzywdzili jej strojami tak, jak BMR. :) Jeszcze do tej pory nie zdecydowałam się na zakup, może dlatego, że skupiam się na szukaniu staroci za grosze, albo rzeczy nietypowych do mojego zbioru. Ceny zaczynają być przystępne, nie to, co na początku. No ale zawsze coś ciekawszego po drodze mi wyjdzie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. https://www.mall.pl/barbie/mattel-lalka-barbie-basic-wysoka-blondynka

      Usuń
  7. Jedyneczka przywodzi mi na mysl Stars Model - sama slodycz - Azjatka ciagle sie do mnie usmiecha, podobnie jak Pan Aa- fajnie, ze moge poznac te linie u innych lalkolubow - piekne foty!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Te lalki są wymarzone do robienia im zdjęć :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty