Dollmas #2 Fashion Night Out Susie 2023

Fashion Night Out Susie 2023
 
Drugi dzień Dollmasa! Niemal do ostatniej chwili nie wiedziałam, kto ma stanąć po drugiej stronie kamery. I coś czuję, że taki dylemat to ja będę miała każdego jednego dnia. Dlaczego? Ano bo chciałabym pokazać jak najwięcej lalek, na które do tej pory nie umiałam znaleźć pomysłu. Wiecie, to takie lalki nieco od czapy- niekompletne, nietypowe dla moich zbiorów, z uszkodzeniami, i takie, z którymi po prostu nie wiem, co zrobić. Np. jedną z moich bolączek jest totalny brak wyczucia stylu. Nie mam talentu do wynajdowania nowych zestawień, najbardziej lubię lalki w ich oryginalnych strojach i cierpię, kiedy muszę znaleźć dla nich coś innego. A dzisiejsza modelka jest konglomeratem wielu podobnych problemów. Oto ona: Susie!

Fashion Night Out Susie 2023

Po pierwsze i najważniejsze- to jest hybryda. Głowa rzecz jasna oryginalna, ale ciało już mniej. I nie, żebym nie posiadała takowego, ja po prostu nie mogłam zdzierżyć faktu, że ono kompletnie nie pasowało do głowy lalki. Pierwsze Mizi (te sprzed 20lat) posiadały identyczne ciała, jak najstarsze Momoko, a zbliżone proporcjami do tych współczesnych od Momoko. I to wyglądało dobrze. Najnowsze z kolei Susie, te, które wróciły po bardzo długiej nieobecności z powrotem do świata żywych, współdzielą anatomię z lalkami Mizi od JHD Fashion Dolls. I to wg. mnie jest kompletny niewypał. Główki Mizi są spore i ładnie korespondują ze swoimi wysmukłymi ciałami. Drobne główki Susie wyglądają na nich po prostu tragicznie. Dlatego też zdecydowałam się na przeszczep. Głowa Susie otrzymała współczesne ciało Momoko (Sekiguchi), które idealnie pasuje do całości i ma identyczny odcień skóry. Jedyny mankament nowego ciała to przebarwienia na dłoniach, których mimo prób odbarwiania, nie udało się w pełni usunąć.

Fashion Night Out Susie 2023

Fashion Night Out Susie 2023

A tak wyglądają razem hybrydowa Susie oraz Momoko:

Fashion Night Out Susie & My Choice Momoko 2201D

Strój Susie pierwotnie należał do jednej z Basiek z okresu Fashion Fever. Powinny być jeszcze opaska na oczy i ciapcie, ale nie dokopałam się do nich. Wydawało mi się, że mam porządek w lalkowej szafie, ale chyba raczej nie bardzo...
 
Fashion Night Out Susie 2023

 I to by było na tyle, drodzy czytelnicy! Widzimy się jutro na moim blogu, do zobaczenia!

Komentarze

  1. Piękna Susie, podobają mi się zwłaszcza jej rozmarzone oczy, ale cała jest pełna ogromnego uroku💓Pasuje jej to ciałko!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty