Dollmas #3 HB23 Momoko ver. Gold 2023

HB23 Momoko ver. Gold 2023

Brrrrr...zimno dziś! Za oknem nieźle śnieży, ciekawe, czy równie biało będzie na Boże Narodzenie? Chciałabym, choć przyzwyczaiłam się już, że z roku na rok to coraz smutniej i czarniej. Ludziom się nawet już nie chce przyozdabiać domów i zewnętrznych drzewek. Pewnie koszty prądu mają tu duże znaczenie, ale chyba nie tylko to. Ech...
 
HB23 Momoko ver. Gold 2023
 
Moja Momoko też taka trochę dziś nie w humorze. Chciała iść na sanki, a tu sanek brak, choć kupa śniegu za oknem. Przynajmniej ubrała się ciepło... ej, ale gdzie rękawiczki i czapka? Do domu, ale już!!! Patrzcie ją, nie chce! Głupia gęś!

HB23 Momoko ver. Gold 2023
 
Momosia to dziewczę niespodziankowe z tegorocznego Happy Bag'a od PetWORKS. Dzierży buzię 19AN Momoko PS, która pierwotnie posiadała czarne włosy z krótko przyciętą grzywką. Moja wersja posiada zmienioną fryzurę na blond długie włosy z dłuższą grzywką. Warkocze i kokardki zaplotłam już ja, i również ja odziałam w widoczny na zdjęciu strój. Dla ciekawych- jest to stylówa jednej z lalek Defa Lucy z ostatnich kilku lat produkcji, Myślę, że wciąż można ją dorwać- czy to stacjonarnie, czy w sieci.
 
HB23 Momoko ver. Gold 2023
 
Widzimy się już jutro, w kolejnym Dollmasie! Do zobaczenia!

Komentarze

  1. Odmrozi ręce, to odechce jej się wychodzenia bez rękawiczek... 😉Śliczna jest z tymi uroczymi piegami!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty