Dollmas #6 Eskimo Barbie 1981

 
Eskimo Barbie 1981
 
Nie ma ładniejszej lalki z headmoldem Oriental, niż eskimoska z pierwszej serii Dolls of the World. Bardzo długo czekała na swoje pięć minut, ponieważ jest w mojej kolekcji już od dobrych ośmiu lat. Nie lubię jej oryginalnego ciuszka, więc nawet nie myślałam, żeby je wyciągać z lalkowej szafy. Tak piękna lalka nie może się marnować w byle jakim chomącie.

Widoczna na zdjęciu sukienka pochodzi z serii ubranek Fashion Avenue. Brakuje niebieskich rajstop i srebrnej kopertówki.

Eskimo Barbie 1981

Eskimo Barbie 1981

Martwi mnie to, że lalka zaczyna mi się delikatnie przebarwiać i to w sposób, jakiego do tej pory nie odnotowałam u żadnej Barbie w kolekcji. Na głowie i na reszcie ciała kładą się takie jakby pomarańczowe cienie. Czy ktoś z Was ma Eskimoskę w swoich zbiorach? Jak to u Was wygląda?

Eskimo Barbie 1981
 
Jak widzicie, po pięciu blondynkach pod rząd wreszcie pojawiła się brunetka! A czego się spodziewać jutro?.. Zajrzyjcie do mnie i się przekonajcie. Nara! :*

Komentarze

  1. Jest naprawdę piękna i wyjątkowa. I jak uroczo wygląda w niebieskościach!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty