Dollmas #8 Barbie Looks Model #13 2022

Barbie Looks Model #13 2022
 
Ósmy dzień Dollmasa! Będziemy go świętować wraz ze ślicznym rudzielcem numer 13 z serii The Looks. Czy wiadomo coś na temat tego, czy linia będzie kontynuowana? Długo w tym temacie jest cisza, a nie ukrywam, że wyjątkowo lubię The Looks. Mam nadzieję, że na wiosnę Mattel wypuści kolejne lalki.

Barbie Looks Model #13 2022

Jestem pod wielkim wrażeniem urody tej lalki. To taka współczesna Midge, nie uważacie?
Ubrałam ją w sukienkę pochodzącą z kalendarza adwentowego Barbie Color Reveal. Z niego też pochodzi towarzyszący lalce jelonek.

Barbie Looks Model #13 2022

Dużą radość sprawia mi tworzenie postów w ramach Dollmasa! Jest tak fajnie, że myślę, że za rok podejmę się go ponownie :)

Komentarze

  1. Też jestem pod dużym wrażeniem jej urody. Nie sądziłam, że tak ładnie będzie jej pasował jelonek😍śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty