Xian Xian Pri(n)cess - Supermodel 2024

Xian Xian Pri(n)cess 2024
 
Heh, nie sądziłam, że dożyję czasów, kiedy lalkowe klony znowu zaczną być interesujące! Jeszcze nie zdążyliśmy się otrząsnąć z szoku, jaki zgotowała nam firma produkująca lalki Defa Lucy (a o czym z całą pewnością jeszcze kiedyś opowiem), a już pojawiły się kolejne cudeńka rodem Made in China! 

Jednym z nich jest prezentowana w niniejszym wpisie Xian Xian Pri(n)cess. Nie bez powodu literka "n" podana jest tu w nawiasie, albowiem wg opisu na pudełku nazwa lalki to Xian Xian Pricess, BEZ "n", co wydaje się być oczywistym błędem, choć może i zamierzonym? Trudno powiedzieć.

Lalki Xian Xian pojawiły się pod koniec maja 2024 roku na znanym portalu sprzedażowym Aliexpress. Na początku były to te trzy widoczne na zdjęciu poniżej. Parę dni później dokoptowano do nich kilka nowych koleżanek o nowych twarzach i fryzurach.

Xian Xian Pri(n)cess Promo Photo

Ja wybrałam wariant pierwszy od lewej, czyli rudzielca z burzą loków związanych w kitę.
 
Lalka przyjechała piorunem, spakowana w plastikowy rękaw ochronny wypełniony powietrzem. I jakkolwiek dotarła ona w jednym kawałku, to pudełko od niej było w stanie krytycznym. Kiedy przyjrzałam się mu uważniej, nabrałam przekonania, że uległo ono uszkodzeniu jeszcze przed wysyłką. Jest tak zajechane, że aż wstyd pokazywać...






 
Mimo wszystko, podoba mi się design tego opakowania. Jest proste, schludne, z plastikową szybką, przez którą widać lalkę. Wewnątrz różowa tekturowa wkładka zadrukowana białymi napisami "Xian Xian Pricess" i "Basic Editions". Korpus lalki przypięty jest plastikowymi obejmami.

Xian Xian Pri(n)cess 2024

Po oswobodzeniu z pudła:






Xian Xian jest wysoką lalką, o proporcjach tych od Integrity Toys. Jako, że nie specjalizuję się w IT, to nie umiem powiedzieć, do której linii jest najbardziej podobna i czy przypadkiem nie jest to tzw. odlewka od oryginału. [Podobno ciało jest identyczne, jak NuFace 3.0 od Integrity Toys]. Tak, czy inaczej, ciało jest przepiękne, bardzo przyjemne w dotyku i ciężkie. Ale uwaga, wszystkie kończyny, a więc i nogi i ręce, w tym dłonie, są z nieco miększego, bardziej plastycznego tworzywa. Korpus zaś jest typowo plastikowy, złożony z dwóch ruchomych części. Na tyłeczku lalki sygnatura: ♡ 2023 xianxian
 
Mała uwaga ode mnie- zanim zaczniecie ustawiać lalkę, najpierw rozruszajcie delikatnie stawy, aby nie spowodować niepotrzebnych uszkodzeń. Dodatkowo- wydaje mi się, że nie można wyjąć dłoni. Próbowałam, nie szło, więc odpuściłam. Utrudnia to ubieranie, ale lepiej chuchać na zimne.

OK, golas został pokazany i opisany, zatem możemy przejść do części artystycznej, czyli do ubierania lalki.






Księżniczka otrzymała ciuszki od jednej z lalek z serii Fashion Fever Barbie z 2004. Buciki również są od Mattel- bardzo ładnie dały się nałożyć na zgrabne stópki lalki. Niestety obcasy uginały się pod jej ciężarem. Widoczna na zdjęciach torba pochodzi z zestawów Mini Fashion Brands od Zuru.
 
To, co zostawiłam na koniec, to głowa lalki. Jest spora, masywniejsza niż np. u lalek Misaki od IT. Proporcjalna jednak do reszty ciała. Miękka i osadzona na haczyku. Nie powinno być problemu z ewentualnym jej zdjęciem, czy też rerootem. Headmold jest wyjątkowo piękny, bardzo dobrze dopracowany. Na tyle głowy nie widnieje niestety żadna sygnatura. 
 
Makijaż twarzy bezbłędny, nie znajdziecie tu nawet jednego piksela! Duże brązowe oczy są okolone milionem rzęs. Nad nimi ładnie narysowane brwi, z widocznymi pojedynczymi włoskami. Pod zgrabnym nosem pełne, soczyste usta w delikatnym różu.
 
Jeśli chodzi o włosy lalki, to prezentują się (trochę na pozór) bardzo ładnie. Rude, luźne loki zebrane zostały na czubku głowy w koński ogon i zabezpieczone bezbarwną gumką recepturką. Dwa pasma nad czołem są puszczone luzem.

Ale... to nie są włosy do czesania. Skalp jest raczej słabo obszyty, a wykorzystane tworzywo jest bardzo delikatne i obrzydliwie się plącze. Podobny rodzaj włosów można spotkać u tanich kloników.


Xian Xian Pri(n)cess 2024

Jak wspomniałam wcześniej, wkrótce po moim zakupie, pojawiły się kolejne wersje lalki. Są one tymczasowo niedostępne (wyprzedane), ale kto wie, po uzupełnieniu towaru, może i ja zaproszę którąś z nich do mojej kolekcji.
 
Xian Xian Pri(n)cess 2024 Promo Photo
 
 
Aktualizacja 07.06.2024
W odpowiedzi na posta otrzymałam zapytanie o to, czy lalka siada w elegancki sposób, ponieważ zdarza się nader często, że kloniki (i nie tylko...) mają z tym problem. Xian Xian na szczęście bardzo ładnie się zgina i nóżki również układa elegancko. 


Xian Xian Pri(n)cess 2024

Komentarze

  1. urzeka subtelnym pięknem i z pewnością, gdy pojawią sie jej nowe koleżanki- to warto zadbać o to, żeby w kolekcji nie była sama!

    OdpowiedzUsuń
  2. Chińczycy produkują to, od czego mają formy. Nie bawią się w robienie odlewów z gotowego produktu- i to najlepiej widać po lalkach co jest produkowane w Chinach to po pewnym czasie wypływa na rynku "wtórnym", te lalki są raczej rąbniętą formą- ale wyszło im nad podziw ładnie. Sama zastanawiałam się jaka jakość i mogę potwierdzić- fajne są!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty