Herbatkowa Mizi 2022

Cover Girl Mizi 2022
 
Pamiętacie mój wpis o składanej Cindy? Pokazałam w nim trzy konwentowe Mizi plus czwartą, srebrnowłosą Cindy, którą trzeba było złożyć z poszczególnych fragmentów, dodawanych do każdej z trzech lalek. Jedną z tych trzech będzie bohaterką dzisiejszego wpisu. To ta zielonooka brunetka widoczna z po prawej stronie.

Mizi Convention dolls 2022
 
Nie dziwcie się, że w pudełku widać jedynie głowy, albowiem wszystkie dziewuszki są najzwyczajniej w świecie gołe!

Cover Girl Mizi 2022

To ciemne coś widoczne po lewej stronie lalki to ręce i nogi od składanej Cindy.

Od samego początku wiedziałam, w co będę chciała ubrać lalkę, i nie będzie to specjalnie kreatywne, ale...

Cover Girl Mizi 2022
 
... tadam! Poznajecie te ciuszki? Ha! Nie możecie powiedzieć, że nie dostrzegacie podobieństwa między tymi lalkami- Mizi i herbatkową Barbie!
 
The Look: Sweet Tea Barbie 2015
 
No, to z tejże fuzji powstała nam herbatkowa Mizi :) 

Jak to się stało, nie wiem!

Przez te oczy zielone, zielone, oszalałaaaaałem!

Cover Girl Mizi 2022
 
Zadowolenie odczuwam! Choć raz człowiek nie musiał się męczyć z dobieraniem stroju :D Nie wiem tylko, czy oryginalna herbatkowa jest równie ukontentowana, jak i ja? Chyba nie... ;)

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty