Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022
 
Na corocznych konwentach Mizi w Shanghaju zawsze pojawiają się lalki specjalne, możliwe do kupienia wyłącznie w ramach tegoż konwentu. W 2021 była to Spice Girl Lily (więcej o niej tutaj).
 
Spice Girl Lily 2021
 
W 2022 roku były to aż trzy lalki, wszystkie z klasycznym headmoldem Mizi 2.0. Aby zachęcić do zakupu wszystkich na raz, firma JHD wymyśliła zabawę, w której do każdej z lalek dodawany był jeden z trzech elementów czwartej lalki: głowa, tułów, kończyny. Skusiłam się i ja.
 
Mizi Convention dolls 2022

Mizi Convention dolls 2022
 
Powyżej wspomniane trzy piękności, a poniżej... Cindy. Jeszcze w tzw. proszku...

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Połączenie tułowia z kończynami nie sprawiły mi większego problemu, ale nadzianie główki na bolec to już był kawałek wyzwania. Otwór na głowę jest bardzo mały, a bolec całkiem spory. Wciskanie tego na siłę mogłoby się skończyć połamaniem szyi, więc zdecydowałam się użyć suszarki. Zawinęłam główkę w kawałek ręcznika, tak, aby ochronić włosy i rzęsy, no i skierowałam strumień ciepłego powietrza na spód głowy. Kiedy się już rozgrzała i stała bardziej plastyczna, spróbowałam ponownie ją nałożyć na bolec... i udało się, uff!

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Włosy są wciąż spakowane w ochronną siateczkę, która utrzymuje je w ryzach. W takim ułożeniu wyglądają dość babcinie, zwłaszcza, że są siwe... tzn. srebrne! Ale nie martwmy się, bo mam już na to wszystko swój pomysł.

Trochę tu zimno, wiesz...?

I proszę. Tak właśnie ubrałam swoją Cindy. Kombinezon zdarłam z Jedenastki (Barbie The Looks #11), która nie zagrzała u mnie miejsca, bo najzwyczajniej w świecie mi się nie spodobała. Na szczęście szybko znalazła dom u mojej lalkowej psiapsi, więc nie leży w pudle i nie płacze.

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Nie wyobrażam sobie, żeby lalka, która ma srebrne włosy oraz srebro na powiekach i ustach mogła wyglądać lepiej w czymś, co również nie jest srebrne :D Z kolei tę rudą Baśkę widziałabym w czymś totalnie innym... 

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022 & The Looks Barbie #11 2023

Cindy bardzo przypadła mi do gustu, chyba nawet bardziej niż te trzy główne konwentowe dziewczyny. Jej uroda jest nieszablonowa i daje vibe, którego nie doświadczyłam w kontakcie z żadną inną lalką z mojej kolekcji.

Build-a-doll Cover Girl Cindy 2022

Wiadomo, jestem najlepsza!

Komentarze

Prześlij komentarz

Popularne posty