Dollmas z Lunarhem!


Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam czas odliczania do Świąt Bożego Narodzenia! A nie jestem jakoś szczególnie religijna. Cieszę się kolorowymi światełkami, widokiem ozdób na choinkach, piosenkami świątecznymi, w tym też tymi od Mariah Carey i The Wham! :) Atmosfera jest zupełnie inna niż przez pozostałą część roku. Jest fajnie. Jest bajkowo i magicznie <3
 
I właśnie z okazji tychże zbliżających się Świąt postanowiłam zrobić coś fajnego dla siebie i dla tych, którzy będą chcieli tu do mnie zaglądać. Otóż od jutra zaczynam blogowy Dollmas, czyli lalkowy maraton, w którym każdego dnia będę wrzucać lalkowy post. I tak aż do świąt! Co Wy na to? :) Widzimy się już jutro! Pa!

Komentarze

  1. O, i tego dziś potrzebowałam po całym wyjątkowo paskudnym tygodniu... Ja też uwielbiam ten czas przed Bożym Narodzeniem wraz z całym tym cudownie kojącym kiczem - światełkami, muzyką, ozdobami...
    Z przyjemnością będę do Ciebie zaglądać 🤗

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty