Barbie and the Rockers Dana 1986

 
Barbie and the Rockers Dana 1986
 
Jak tak zerknęłam na swojego bloga, to aż mnie odrzuciło. Cztery ostatnie posty poświęciłam błękitnookim blondynkom! Nie mówię, - wszystkie atrakcyjne, ale widząc je w takim zestawieniu, ewentualny czytelnik może co najwyżej ziewnąć i wyłączyć przeglądarkę. Nuda!

Dlatego dziś pokażę Wam orientalną piękność, odzianą w jedną z kiecek z najnowszej linii tanich ubranek dla lalek dostępnych w Pepco. Co, jak co, ale właśnie ten ciuszek jest najwięcej wart uwagi. Wyjątkowo ładny i przyjemny w dotyku materiał, dobrze układający się na każdym rodzaju lalkowego ciała. Niestety szycie zostawia wiele do życzenia i dobrze mieć na podorędziu igłę z nitką.
 
Moya Mia Fashion Outfit 2023

Moya Mia Fashion Outfit 2023

Zacna jest nie tylko sukienka, ale i dodatki- superanckie czarne okulary i różowe buciki, które wykonane są z elastycznego, miękkiego tworzywa, dzięki czemu dopasowują się do stópek różnego typu.

Barbie and the Rockers Dana 1986
 
Barbie and the Rockers Dana 1986
 
Sama lalka pochodzi z serii Barbie and the Rockers. To wersja z ciałem typu Real Dancing Action. Dana ma śliczne brązowe oczy z dużą porcją mocno niebieskiego cienia na powiekach. Lubię jej czarne brwi i malinowe usta zamknięte w skromnym uśmiechu.

Barbie and the Rockers Dana 1986

To, do czego mogę i muszę się przyczepić, to włosy, a konkretnie ich jakość. Lalka, mimo, że używana, jest w idealnym stanie, więc nie ma tu czynnika zużycia. Włosy są gęste, błyszczące, ale pioruńsko twarde. W ogóle nie chcą się poddawać żadnym zabiegom fryzjerskim. Co rusz, jakieś pojedyncze antenki wyłażą z głównej połaci fryzury i psują zdjęcia, włażąc lalce do oczu, albo zakręcając się wokół ręki.

Barbie and the Rockers Dana 1986

Nie mniej jednak, to bardzo udana lalka i jedna z trzech moich ulubionych przedstawicielek headmoldu Oriental. No i zajebiście prezentuje się w sukience z Pepco.

Barbie and the Rockers Dana 1986

Barbie and the Rockers Dana 1986

Komentarze

  1. Piękna dziewczyna i super sukienka. Nie widziałam nigdy u mnie w Pepco ubranek dla Barbie.

    OdpowiedzUsuń
  2. o woooW piękna!! Ty to wiesz, jak wyeksponować urodę lalki! a w moim pepco tego odzienia nie spotkałam! będę się rozglądać!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna lalka!♥️ I naprawdę fajnie wygląda w ubranku z pepco. Aż muszę poszukać butów i okularów z mojego zestawu... Bo przyznam szczerze - sukienka od razu trafiła na lalkę, a tym dodatkom w ogóle nie poświęciłam uwagi, tylko gdzieś je schowałam...

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty