Barbie The Movie 2023

Barbie The Movie 2023

Filmu jeszcze nie widziałam. Z tego, co mi wiadomo, na jesieni będzie on dostępny na platformie streamingowej HBO, więc na spokojnie, w swoim ulubionym fotelu, z kubkiem aromatycznej herbaty w dłoniach- obejrzy się. A co! Na co dzień mogę gardzić tego rodzaju kinematografią, ale dla Barbie zrobię wyjątek.


Z okazji wyprodukowania Barbie The Movie powstała cała długa kolejka lalek przedstawiających bohaterów filmu, zaś samej Barbie, granej przez Margot Robbie jest aż kilka wersji. Ja wybrałam tą w uroczym pastelowym komplecie z kapeluszem. 

Lalkę zamówiłam w polskim sklepie internetowym, więc przybyła do mnie szybko, daleko omijając wszelkie urzędy celne. Byłam zaskoczona, że posiadała swój własny, oryginalny kartonowy shipper, a w jego wnętrzu- właściwe pudełko z lalką zawinięte było dodatkowo białym pergaminem. Miło.
 



Pudełko lalki nawiązuje do tych, znanych z lat 80 i 90-ych. Kolor ostrej magenty plus napis Barbie w pięknej starej czcionce, która mocno wbiła się do głów dziewczynek, które dziś dobijają do czterdziestki...
 
Barbie The Movie 2023
 
Wewnętrzna tekturka jest bardzo kolorowa i może robić za tło do zdjęć. Ten przezroczysty kijek widoczny po lewej to nóżka od stojaka. Reszta znajduje się za plecami lalki. Mamy tam też certyfikat autentyczności.

Barbie The Movie 2023

Lalka jest całkiem dobrze wykonana. Ma ładną buzię bez żadnych uchybień w malunku. Przyczepić za to bym się mogła do włosów. Są raczej słabej jakości, a wykonanie loków niechlujne. Po uwolnieniu lalki z pudła, od razu sięgnęłam po grzebyk i wodę. Niestety, aby efekt był naprawdę zadowalający, należałoby zmyć grubą warstwę lakieru i zakręcić włosy raz jeszcze, po swojemu.

Barbie The Movie 2023

Barbie The Movie 2023

Strój jest odszyty doskonale! Składa się z koszulki wpuszczanej do spódniczki, pod nią zaś jest tiulowa haleczka i majtki! Żakiecik i kapelusz zostały zrobione z tego samego grubszego materiału. U dołu rękawów znajdują się małe guziczki.

Barbie The Movie 2023
 
Bardzo podobają mi się kolczyki- Mattel udowadnia, że jak chce, to może.
 
W trakcie sesji zdjęciowej postanowiłam związać Baśce loki do tyłu, bo nie mogłam już znieść latających wszędzie pojedynczych włosków. I wygląda lepiej!
 
Barbie The Movie 2023

Barbie The Movie 2023

Buciki skromne, ale eleganckie zarazem. Tu dodam, że paznokcie u stóp nie są pomalowane.

I na koniec- czy lalka jest podobna do aktorki wcielającej się w rolę Barbie w filmie Barbie The Movie? Jasne, że podobna, ale bez przesady- i to bardzo dobrze! W moim odczuciu ładnie wyważono między podobieństwem, a faktem, że mimo wszystko lalka pozostaje lalką. Bardzo ładną lalką zresztą. A Wy, planujecie dołączyć do kolekcji którąś z Margotek? :)

Komentarze

  1. oj tak! w pełni się zgadzam! piękna i jednocześnie lalkowa!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna lalka i strój bardzo stonowany - fajnie czytać, że jest dobrej jakości. I bardzo ciekawie wygląda w związanych włosach. Ja zdecydowałam się na Margotkę w złotym stroju. :) Moja jeszcze w pudle.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty