Snöprinsessa Barbie 1981

Snöprinsessa Barbie 1981
 
Przyznaję... zaniedbałam swoją kolekcję starych Barbie. To od nich zaczęło się moje zbieranie lalek. Fascynowały mnie przez kilka pierwszych lat, a potem strasznie mi się przejadły i musiałam od nich odpocząć. Jestem sobie wdzięczna za to, że mimo przemęczenia tematem i zainteresowania się innymi rodzajami lalek, nie pozwoliłam sobie na upłynnienie starej kolekcji. Owszem, sporo dziewczyn poszło w świat, ale te najważniejsze zostały i wcale nie jest ich tak mało.
 
Snöprinsessa Barbie 1981
 
Snöprinsessa (Snow Princess Barbie) to odpowiednik Eskimo Barbie 1981, ze zmienionym headmoldem (z Oriental na Superstar). Została wydana na rynek europejski, a ściślej dla Danii, Norwegii, Szwecji i Islandii.
 
Snöprinsessa Barbie 1981

Snöprinsessa Barbie 1981

Jako lalka wydana w relatywnie niewielkim nakładzie jest obecnie pośród tych, o które zabijają się kolekcjonerzy z całego świata. Co zabawne, osoby żyjące w latach osiemdziesiątych na terenach północnych, mówią, że u nich była ona całkiem pospolita... 

Snöprinsessa Barbie 1981

Snöprinsessa Barbie 1981

Super, co nie?.. Szkoda, że nie było specjalnych lalek wydanych jedynie na Polskę... Byłoby przynajmniej się czym pochwalić, a tak... dla nas wszystko było, jest i będzie ciężko dostępne. Życie.

Snöprinsessa Barbie 1981

Jak Wam się podoba buzia lalki? Makeup jest bardzo delikatny. Róż na powiekach jest już niestety mocno wypłowiały, za to frakcja błękitu ponad nim trzyma się całkiem dobrze. Włosy lalki są czarne, sięgające mniej więcej do połowy pleców. Ich jakość nie jest szczególnie dobra, identyczna, jak w przypadku wielu ciemnowłosych lalek z serii DOTW, np. u Hiszpanki. Włosy są dość sztywne i mało podatne na układanie. Pokuszę się w przyszłości o sesję zdjęciową lalki w innym stroju, wtedy zobaczycie, jak to wszystko wygląda.
 
A tak wyglądały Princesski w oryginalnych opakowaniach:
 
Snöprinsessa Barbie 1981 [Owner: Yellowstonekelley]

Dziękuję za przeczytanie posta i zapraszam na kolejne (obiecuję pojawiać się nieco częściej).

Komentarze

  1. Wspaniala przedstawicielka kolekcji!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiekna jest <3 Ogromnie mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń
  3. This is the first time I've seen this version of Barbie. It's wonderful. Hugs

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest śliczna, tak uroczo delikatna!

    OdpowiedzUsuń
  5. W Twoje ręce trafiają przepiękne przedstawicielki barbiowego świata! Świetnie, że zdobi Twoje zbiory! Jest urzekająca!

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty