Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019

Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019
 
W ubiegłym roku (2021) po raz pierwszy zapisałam się do WClubu - elitarnego klubu miłośników lalek Integrity Toys, gdzie nie tylko można poznać kolekcjonerów z całego świata, ale i zaopatrzyć się w najnowsze wypusty lalek. Byłam bardzo ciekawa, co się też będzie tam działo i... dlaczego tak drogo?... No tak, bo co jak co, ale tanio to tam nie było, dlatego też w ciągu całego roku kupiłam jedynie dwie lalki, z czego pierwszą sprzedałam chwilę po tym, jak do mnie przyjechała. Była to moja pierwsza w życiu Poppy Parker i pochodziła z tzw. Basic'owej kolekcji. Lalka była relatywnie tania, i jak mi się wydawało miała spore szanse na to, aby wpasować się w moje oczekiwania. Niestety... w rzeczywistości kompletnie mnie nie poruszyła. Najzwyczajniej w świecie wydała mi się brzydka, no i brakowało jej tego czegoś. Po ówże wpadce uznałam, że Poppki to jednak nie są lalki dla mnie... a przynajmniej było tak do czasu, gdy mnie nagle nie sieknęło na widok zdjęć Rendez Vous in Rio z 2019!
 
Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019 [source]

Wiadomo, że natychmiast zaczęłam przewalać cały internetowy świat w poszukiwaniu tej lalki. Z każdym znalezionym zdjęciem coraz mocniej utwierdzałam się w przekonaniu, że to jest właśnie moja wymarzona Poppy. Jednakże realia rynku wtórnego szybko ochłodziły mój entuzjazm. Za drogo! :( Nawet gołe egzemplarze nie wchodziły w rachubę. Po zliczeniu z kosztami przesyłki do Polski a także tym cholernym cłem, wychodziła sumka nie do przetrawienia dla mojego portfela, więc... odpuściłam. 
 
***
 
Słuchajcie... w życiu bym nie uwierzyła, że ostatecznie spełnię swoje marzenie, i to na naszym rodzimym OLX! No tak, no normalnie- nie zagranicą, nie za pośrednictwem eBay'ów, PayPali i innych takich, tylko tutaj, u nas, na słowiańskiej niwie, na polskim OLX! :) Stała tam sobie taka bidna Popcia- golusieńka, bez stojaka, bez certyfikatu, ale za to z rewelacyjną ceną, którą mój portfel łyknął bez problemu. 
 
Transakcja przeszła gładko, sprzedająca szybko wysłała lalkę i już kilka dni później wyciągałam zawiniątko z paczkomatu. Wiecie czego się bałam?.. Że znowu mi się coś nie spodoba, że oczekiwania ponownie przerosną rzeczywistość. Tak się jednak nie stało! Zakochałam się na miejscu! :) Złapałam za aparat i zaczęłam robić zdjęcia, ponieważ chciałam się natychmiast pochwalić na grupie lalkowej, jakiegoż to ja cuda nie dorwałam. Ale zanim to zrobiłam, poprawiłam nieco ułożenie włosów lalki, tak, aby kitka zamieniła się w burzę krótkich loczków, w których według  mojej opinii Poppy prezentuje się o niebo lepiej. I co, jak Wam się to podoba?

Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019

Nie mogę się napatrzeć na ten piękny malunek twarzy. Piękne kocie oczy ze złotymi powiekami i wprawianymi ręcznie długimi rzęsami. Bardzo mi się podobają nudziakowozłote usta i maczujące z całością malunku złote paznokcie u rąk i u nóg. Patrzcie też na te niesamowite dłonie z podwiniętymi paluszkami, co za precyzja wykonania! Ojezu i ten uroczy wskazujący! No czegoś takiego to ja nie widziałam u żadnej lalki!

Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019
 
Aby nie świecić golizną, Poppy otrzymała ode mnie biało-złoty komplecik z czasów Fashion Fever Barbie. Tu dodam, że obie lalki, i Barbie i Poppy są zbliżonej do siebie kubatury, aczkolwiek różnicę robią kończyny, które u Poppy zdają się być wyjątkowo długie i smukłe. Muszę się koniecznie  pokusić o jakieś zdjęcie porównawcze.


Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019

Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019


Poppy, mimo wzorcowej figury, nie należy wcale do chucherek. Swoje waży, i to sprawia, że bardzo przyjemnie się z nią pracuje. Jest bardzo stabilna, a stawy chodzą bardzo sztywno. Nogi robią charakterystyczne -klik- przy zginaniu w kolanach. Na chwilę obecną nie dysponuję żadnym obuwiem w odpowiednim rozmiarze, ale to się załatwi w przyszłości.


Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019
 
Jestem pod ogromnym wrażeniem wysokiej jakości wykonania lalki. Mam porównanie czy to z Barbie, czy Mizi i muszę przyznać, że obydwie wypadają przy niej bledziutko. Zauważyłam, że wiele osób, które raz wdepnęły w lalki od Integrity Toys, nie są już dłużej w stanie podźwignąć niedoskonałości lalek z niższych półek. Zastanawiam się, czy i mnie to nie spotka, aczkolwiek ja wciąż dostrzegam piękno w starych lalkach i im wybaczam naprawdę sporo, czego nie mogę powiedzieć o współczesnych playline'ach od Mattel czy Simba Toys...

Rendez Vous in Rio Poppy Parker 2019
 
Jak napisałam wyżej, poza Basicową Poppy kupiłam w tamtym roku jeszcze jedną lalkę od IT- i jak myślicie, na kogo mógł paść mój wybór? :)

Komentarze

  1. Jest cudowna! Piękne afro. Jestem fanką Poppy i myślałam, że wszystkie mnie zachwycają. Jednak, tak samo jak ty, mam jedną, z którą nie mogę się coś polubić i chyba się rozstaniemy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chętnie kupię tę Poppy od Ciebie :)

      Usuń
    2. Uważam, że headmold Poppy jest przepiękny, ale malunek psuje większość tych lalek :(

      Usuń
  2. bardzo serdecznie ci gratuluję, że się Twoje marzenie spełniło! piękna jest- i masz rację w loczkach wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Ten blog to będzie taka galeria spełnionych marzeń lalkowych ;)

      Usuń
  3. Piękna! Nie lubię generalnie Poppy, wydają mi się takie przekombinowane, ale zmiana kolorystyki zdecydowanie jej służy, aż jestem zaskoczona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Również uważam, że Popki są przekombinowane. Chciałabym, żeby IT częściej wydawał lalki z bardziej naturalnym malunkiem twarzy.

      Usuń
  4. O jeżu kolczasty! Jaka ona jest piękna! Ale zdjęcia promo nie oddają jej urody, to po pierwsze, a po drugie z Twoją stylizacją jej ładniej. Zarówno zmiana, w fryzurze jak i w odziewku na plus! Cieszę się razem z Tobą, że Twoja wymarzona lalka jest już u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękna, aż za bardzo. Większość Poppek przy niej wymięka ^^

      Usuń
  5. Niesamowita lalka <3 Cieszę się z Twego spełnionego marzenia !

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko z boiska!!!
    Rendez vous w Rio powala🦜🦜🦜

    OdpowiedzUsuń
  7. wzrusz! ja dalej gleboko w lalkach choc juz bardziej na instagramie ale co rusz przypominam sobie o pionierkach i dwnych dobrych czasach. Ciesze sie, ze odbilas sie od nieplastikowego dna. jejku! xx

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty